4 Ağustos 2012

Bambino 22 Aylık


Bambinonun son ayına damgasını vuran gelişmeler yine 21,5 aylıkken ortaya çıktı, her zamanki gibi.

En önemli gelişme dermografik olduğunu öğrenmemiz ve süt alerjisinin geçme ihtimalinin ortaya çıkması. Umarım tamamen geçer..

Diğer önemli gelişme ise Bambinonun 3-4 kelimelik cümleler kurmaya başlaması ve papağan gibi her dediğimizi tekrarlama tutkusu.

   * Anne baba işe ditti
   * Fat teyze dit, uykun geldi (Bakıcı teyzesine demiş bunu :) )
   * Annanne dede uyudu
   * Baba uyudu iay (kendi adını söylüyor) galkdı.
   * Baba parka didelim
   * Anne mama koy
   * Anne şaaaa-kı yeni (Anne yeni bir şarkı söyle)

İlk aklıma gelen cümleleri bunlar. Kelimeleri ise epeyce çoğaldı. 4 hecelileri söylemeye başladı.

En sevdiği renk mavi.

En sevdiği oyun parka gitmek. Sabah bakıcı teyzesiyle, akşamları babasıyla uyuyana kadar parka gidiyor.

En sevdiği oyuncağı - pek seçmiyor bu ara.

En sevdiği yemek - makarna, ekmek, pilav

En sevdiği meyve vişne, ekşi erik.

Uyku: Hala parçalı ama parça sayısı 4'e kadar düştü. Sıcak gecelerde çok sık uyandı, bir de burnu tıkalı olduğunda. Geçen gece ise aç olduğu için uyandı. Beni kaldırıp "Anne mama su" dedi. Bir parça kurabiye ve bir bardak suyunu salona kadar taşıdı ve afiyetle yedi :)

Boy-kilo durumlarını bilmiyorum ama biraz ağırlaştı, eskisi gibi taşıyamıyorum :)

M.eme düşkünlüğü had safhada. Sabahları ben gidene kadar 10 kere istiyor abartısız. Haftasonları gece gündüz açık büfe. Bu aylarda zirveye çıkarmış m.eme düşkünlüğü, durum normal yani.

Algıları inanılmaz açık. Kendince çıkarımlarda bulunuyor, ağzımız açık bakakalıyoruz. Maşallah kuzuya..

4 yorum:

  1. Şu ay ay yazıların çok şeker, ikinci çocukta ben de yapacağım :))

    Bu arada, ne güzel, erken erken konuştu Bambino! Maşallah :) Öpüyorum onu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci çocuk sözünü daha sık mı duymaya başladım senden, bana mı öyle geliyor yoksa :P
      Ben farkında değilim ama görenler erkenden ve güzel/anlaşılır konuştuğunu söylüyorlar. Fıtratı böyleymiş demek ki :)

      Sil
  2. bambinom büyüyorsun yaa,minicik bunlar bak çok fena duygulanıyorum,büyüdüler,konuşmaya başladılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma Yıldızcım, o kendini ifade ettikçe hem mutlu oluyorum hem de büyüyor diye hüzünleniyorum. Bir bakmışız evden uçup gitmişler bile...

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com