22 Ocak 2013

Kurtuluş Yayınları - Kartpostal Kitabı



Postcrossing ile ilgili yazımı burada yazmıştım.
Tam gaz devam ediyoruz kartpostallaşmaya.
Tabi bunun için biraz emek ve zaman harcamak gerekiyor.

Eskisi gibi her kırtasiyede kartpostal bulunmuyor.
Resmen kartpostal avına çıkıyorum :)
Bulduklarımın çoğu gönderilebilir cinsten olmuyor.
Bir de göndermişken Türkiye'yi anlatan birşeyler göndermek istiyorum.

İşte bu tür arayışlar içerisindeyken bugün Kurtuluş Yayınlarının 32 kartpostaldan oluşan bir kitabını buldum.
Serinin 6 kitabı var.
Diğer 5 kitap dünya ressamlarının çeşitli resimlerinden oluşuyor.
Benim aldığım bu kitap ise Türk ressamlarının resimlerinden.
Kartpostallardaki resimler Türkiye'deki belli başlı müzelerde sergileniyor.
Kitabın kapağında ressamların özgeçmişleri yer alıyor.
Kitabın ön kapağı İngilizce, arka kapağı Türkçe olarak hazırlanmış.



Göndermek istediğiniz kartpostalı seçip ayırıyorsunuz diğerlerinden.
Ve arkasını yazıp gönderiyorsunuz.
Bu kadar basit!
Üstelik fiyatı da uygun.
32 adet kartpostal sadece 5 TL.
Normalde 1 kartpostal 50 Kuruş.
Hesabı siz yapın :)

Bazılarını kıyamayıp göndermemeyi bile aklımdan geçirmiyor değilim :)
Sonuç olarak, şiddetle tavsiye ediyorum.

Ekleme: Kitabı Ulus'taki bir kırtasiyeden aldım. Belki başka kırtasiyelerde ve hobi marketlerde de bulunabilir. Internet araması yaptım ama kitabı internette göremedim. Arama yaparken Doğan Hızlan'ın şu yazısına ulaştım. Yazıda,  "...bir zamanlar yayınladığı..." diye bir ifade geçiyor. Bu artık basılmadığı anlamına mı geliyor, bilemedim. Yayınevini aradım ama ulaşamadım. Merak edenler için Kurtuluş Yayınları: Gazi Mustafa Kemal Bulvarı 122-3, Ankara. Tel: 0312 229 48 27 - 0312 229 38 08.   

6 yorum:

  1. Merhaba, link vermek mümkün mü? Bakındım bulamadım da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de baktım ama internette bulamadım malesef :(

      Sil
  2. çok güzeller..hem de çok uygun .nerden aldınız?ben de almak isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden, teşekkürler. Ulus'ta bir kırtasiyeden aldım.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bilmem ki, ben ilk defa tesadüfen gördüm ve aldım. Belki hobi marketlerde de vardır.

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com