16 Nisan 2013

Yağlı Saç İçin Doğal Öneri

 http://2.bp.blogspot.com/-DRJ4Yq7CYic/T0l_7SSexpI/AAAAAAAAA1g/T8qGnfxjGEM/s1600/victorian-hair-styles-4.jpg
Saçlarınız yağlandı ama yıkayacak durumda değilsiniz.
Sular gitti.
Banyo yapmak için erken kalkamadınız.
Çocuklardan bir türlü kurtaramadınız kendinizi.
Tembelliğiniz tuttu.
O zaman size bir öneri:
Mısır Nişastası.
Saçlarınızın diplerine mısır nişastası sürerseniz en azından 1 günü yağlı saç görüntüsü ile gezmekten kurtarabilirsiniz. Saç diplerine nişastayı sürün ve bir tarakla saçınızı tarayın. Saçlar kıvırcıksa parmak uçlarınızla nişastayı dağıtabilirsiniz.

Saç diplerinde beyaz bir görüntü oluşmaz mı diyenler için de önerim var:
Mısır Nisaştasına birazcık kakao ya da keçiboynuzu tozu karıştırın.
Böylece nişastayı fazla sürdüğünüzde beyazlıklar oluşmaz.

Evde mısır nişastası yok mu? O zaman onun yerine bebek pudrası kullanın :)

Unutmayın, doğal olan en güzelidir :)

Foto

17 yorum:

  1. Öyle bir sorunum hiç olmuyor ama kullanları biliyorum ve çok işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısınız :) işe yaramasına sevindim :)

      Sil
  2. Acil durumlar için can simiti yerine geçebilecek güzel bir uygulamaymış :)
    Saçımı yağlı hissedip yıkayamadığımda nemli bir havluyla iyice oğuşturma yöntemini deniyordum.
    Bu da çok güzel ve mantıklı. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma, o yöntemi bilmiyordum ben. Paylaştığın için teşekkürler.

      Sil
    2. Bayağı etkili bir yöntemdir hem de ;)
      Çok kısa bir sürede misss :)

      Sil
    3. Deneyeceğim ben de, teşekkürler :)
      Mis deyince, kakaonun kokusu çok güzel oluyormuş, insanın saçını yıkayası gelmiyormuş :)

      Sil
  3. Bende de durum tam tersi,saçlarım kup kuru .. Bende arada da olsa zeytinyağı sürerim kafama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için seçenek çok Pelincim. zeytinyağı her derde deva :)

      Sil
  4. bebek pudrasını biliyordum hatta arada yapmak zorunda bile kalıyorum ama mısır nişastasını yeni öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişastayı da dene Zerencim, rengi daha koyu, daha pratik :)

      Sil
  5. Ben bu yağlı saç postuna yorum bırakalı epey oldu ama göremedim, halen yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Zeugma, ayarlar mı değişmiş nedir anlamadım. Son yazılarıma gelen yorumlar bekleyip duruyormuş. Ben de diyordum "Neden tek bir satır yazan yok?" :)

      Sil
  6. güzel fikir begendım oğlunuzda cok tatlı maşallahh ..

    YanıtlaSil
  7. arada bunu pudra ile bende deniyorum..kuru şampuan diye watsonlarda dünya kadar paraya satılanlar yanında halt yemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım, hem de sağlıklı. Cildine ne sürdüğünü biliyorsun en önemlisi.
      "Yemediğiniz şeyi cildinize sürmeyin" felsefesine dönmeye çabalıyorum.
      Bu arada kakaoyu da deneyin derim, kokusu çok güzel olduğu için sürenler çok beğeniyormuş :)

      Sil
  8. Saç Yağlanmasını Önleyen Tonik

    Tarifini vereceğim tonikte kullanacağınız maddelr saç derisinde yağlanmayı bastıracaktır. Saç derisinde yağlanma olduğunda yapılan en büyük hata yıkamaktır. Siz saç derisini yıkadıkça saç deriniz daha fazla sebum yani yağ üretir bu yüzden saçlarınızı çok sık yıkamamalısınız. Zaten tarifini vereceğim stonik saçtaki yağlanmayı önleyecek.

    200 ml lavanta suyu
    20 ml % 40 laktik asit
    10 ml biyosülfür (kükürt)
    10 gr çinko oksit
    10 gr b3 vitamini

    Lavanta suyuna b3 vitamini ilave edip iyice çalkalayınız. B3 vitamini eriyecektir. Daha sonra içerisine laktik asiti ekleyin ve bolca çalkalayın, daha sonra kükürtü ilave edin iyice çalkalayın en son olarak çinko oksiti ilave edin ve bolca çalkalayınız. Çinko oksit çözülmeyecektir, bu yüzden toniğinizi her seferinde çalkalayarak kullanın.

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com